Informatie en contact
Klantenservice

Ons doel is om jouw winkelervaring zo gemakkelijk mogelijk te maken. Heb je toch vragen neem dan contact met ons op we horen graag van je.

Op deze pagina, hieronder vind je informatie over:

  • Bestellen, Betalen & Levering
  • Retourneren & Herroepingsrecht
  • Hoe gaan we om met jouw gegevens
  • Klachtenprocedure
  • Algemene voorwaarden
Chat met ons
Chat met ons via Whatsapp

Openingstijden:
maandag tot vrijdag: 09:00 – 17:00 uur

Telefoon:
+31 6 87620918

Email:

of vul het contact formulier in

    betaalmethoden iDEAL PayPal Bancontact
    Bestellen, Betalen & Levering

    Bestellen

    De prijzen op onze website zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten. Die zullen aan het totale bedrag worden toegevoegd

    Nadat je de producten die je wilt kopen hebt gevonden, plaats je de producten in het winkelmandje.
    De volgende stap is het verwerken en betalen van de bestelling. Volg de stappen van het bestelproces en vul de informatie die bij elke stap wordt gevraagd in. Verderop in
    het bestelproces, vóór betaling, kun je nog de gegevens van de bestelling aanpassen. Geregistreerde gebruikers vinden een overzicht van al hun geplaatste bestellingen in het onderdeel “Mijn Account”.

    Betaling

    Volg de stappen tijdens het afrekenen. Je kunt kiezen voor verschillende betaal mogelijkheden. Deze worden veilig en vertrouwd afgehandeld. Je kunt kiezen voor:

    • iDEAL
    • PayPal
    • Bancontact

    Binnen 60 minuten na je betaling ontvangt je een bevestigingsmail van ons. Hierin vind je ook een bijlage, de factuur met daarop de betaal gegevens. Onze status ‘In behandeling’ betekent dat je betaling binnen is en dat wij het product aan het inpakken zijn om te leveren.

    Levering

    Je bestelling wordt geleverd via Post.nl. Je ontvangt van ons een track & trace code zodat u de zending zelf kan volgen.

    Binnen 1 tot 2 werkdagen wordt de bestelling bezorgd binnen Nederland door PostNL. Onze verzendkosten zijn 3,75 euro incl BTW.

    Je kunt een niet verstuurde bestelling tot 30 dagen kosteloos annuleren.

    Klachtenprocedure

    Wat doe je als je niet tevreden bent

    Vooropgesteld, als jij niet tevreden vinden we dit oprecht vervelend en doen we alles om je klacht op te lossen.

    • Neem contact op: Op deze pagina maar ook in Contact vind je een WhatsApp-knop om rechtstreeks met ons te kunnen chatten. Als je geen WhatsApp hebt gebruik dan het Contact-formulier.
    • Indien je het product niet hebt ontvangen kun je de bestelling annuleren.
    • Als je het product hebt ontvangen maar niet tevreden bent kun je het product terugsturen.
    Retourneren en Ruilen van artikelen

    Voor alle aankopen geldt een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd houdt in dat je het recht hebt binnen 14 dagen de artikelen zonder enige verplichting, in originele verpakking te retourneren. De geretourneerde artikelen mogen uiteraard niet gebruikt of beschadigd zijn. Tevens dien je alle voorwaarden voor terugzending na te leven. De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. De bedenktijd begint op de dag na levering.

    Heb je een verkeerd artikel besteld / ontvangen of is je bestelling incompleet, neem dan contact op met ons via WhatsApp of email.

    Voor het melden van een retourartikel gelden de volgende regels:

    Neem van te voren contact op met ons voordat je een artikel retour stuurt. Soms is het eenvoudiger om in onderling overleg een oplossing te zoeken. Vermeld ook je ordernummer in de WhatsApp of e-mail 😉
    Het geleverde artikel moet ongeopend (voor zover mogelijk), in originele verpakking, niet gebruikt en onbeschadigd zijn.

    Wanneer je hebt aangegeven een artikel of bestelling te retourneren heb je 14 dagen de tijd om deze te verzenden.
    Om hygiënische redenen, kunnen waterpijpen, bongs, wietpijpen, grinders, vaporizers en gelijksoortige artikelen alleen worden geretourneerd als ze niet zijn gebruikt en (indien van toepassing) in de originele, verzegelde verpakking zitten.

    Chat met ons via Whatsapp

    Na ontvangst van de zending en goedkeuring van Headshopsmart over de staat van de producten, wordt binnen 30 dagen je geld teruggestort.

    Retouradres:
    HEADSHOPSMART.NL
    Windhalm 16
    3344 BL Hendrik Ido Ambacht
    Nederland

    Extra (juridische) informatie:

    Hoe gaan we om met uw gegevens

    In onze Privacyverklaring laten wij weten wat wij met uw persoonsgegevens doen en waarom.
    Klik hier voor onze Privacyverklaring.

    Algemene Voorwaarden

    Algemene voorwaarden zijn een opsomming van algemene afspraken. De “Algemene voorwaarden” is een document waarin o.a. de algemene rechten en plichten van headshopsmart.nl en onze klanten staan. Vaak hebben de algemene voorwaarden mede als doel de risico’s van een bedrijf te beperken. Om die reden staan in onze algemene voorwaarden ook aansprakelijkheidsbeperkingen.

    Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden pagina. Een PDF versie vind je hier.

    Het product is toegevoegd aan de winkelwagen

    Verder winkelen Bekijk winkelwagen

    Leeftijd verificatie

    Leeftijd verificatie

    Deze webshop valt onder de Nederlandse regelgeving en mag alleen bezocht worden door volwassenen.

    Door op ENTER te klikken, bevestig je dat je 18 jaar of ouder bent.